Saturday, October 31, 2009

1 Borneo

Pagi tadi saya bangkit jam 10.00 am, then saya sarapan Facebook kejap til jam 12.00pm (itu lah sarapan saya setiap pagi), jam 12.30 pm tu hati mula rasa bosan, perut mula rasa lapar dan fikiran mula bergeliga nak cari idea buat pa.. erm.... tup tup, idea saya datang, erm nak g 1 Borneo lah makan and jalan2.

Lepas tuu apa lagi, saya capai tuala dan g mandi. ahhhh, segarnya mandi tengah hari tuu.. then bersiap, jam 2.00pm saya g Bus Station tuk tunggu bus. Jam 2.10pm bus datang and gerak ke IP ngan yakinya nak ame duit di ATM bank Islam. sekali sampai sana, saya beratur lah kunun d bawah terik matahari tuu.. bila tiba jer giliran saya, PASSWORD ****** saya masukkan and nak kuarkan RM100. Apa yang saya risaukan time Q up tuu berlakulah plak, erm duit tak da lah plak.. apa punya ATM.. arggghhhh..

Duduk kejap kat depan Giant berfikir nak buat pa, time tuu sempat juga pos tentang benda tuu melalui Facebook mobile. Then, saya gerak nak masuk Giant tetiba saya tgk plak RHB ATM sana, punya gembira hati nee.... YEHhhhhhhhhhh.

Then, apa yang d plan diteruskan. Saya sarapan kejap kat KFC IP, Cheesy Wedges and Large Strawberry jadi santapan sementara perut nee.. Lepas makan tuu saya g tunggu bus tuk ke destination seterusnya.

Nasib bek kejap jer menunggu bus tuu. Sampai jer 1B saya terus p tengok wayang pa yang best kat cinema. Saya beli tiket "NINJA MOVIE", then saya g MacD makan Double Cheez Burger and Milo ais sementara menunggu movie start.

Rasa macam len juga jalan sorang2 nee g tengok wayang.. erm apa nak buat teman hidup belum jumpa lagi. Cite pasal teman hidup, time having kat MacD tuu ada lah saya post kat FB via mobile. Bunyinya cam nee "Go out alone, so sad. Any1 want to date with me? Special offer. ;-)"..
Ada juga yang gave a response, hahahaha...

Jam 3 til jam 4.10pm saya dalam cinema tuu, best juga citenya walaupun tak berapa puas hati ngan watak staringnya time tuu.. huhuhuhuhu. then saya jalan2 kejap g fev boutique saya "PADINI and FOS", saja jer nak tengok2 baju. Bukan nak beli pun duit tak der nak buat cam na kan. hehehee..

Jam 5.00pm saya kuar 1B nak balik campus. lama juga tunggu bus kat sana. tapi tak sia2 menunggu ada juga bus datang. then, saya duk d depan laptop and update nee cite.. kalau saya lum sampai g tak kan terupdate blog nee pada masa sekarang nee.. anyway, i love what i've spend my time in 1 Borneo...

After this no more outing, want to study.. Next paper just around the corner.. Gambate

No comments: