Thursday, February 19, 2009

Rempah ....

Tugasan saya dalam berpersatuan bukan mudah bagi saya, tapi apa2 pun i've try to face it all... Malam tadi (7.00 pm, 19/02/09) saya telah menghadirkan diri dalam meeting antara ahli jawatankuasa persatuan kebudayaan dan kesenian (PKK) + persatuan kesenian (dibawah PKK tapi ahli berlainan) dengan MPP. Saya meghadirkan diri dengan berbekalkan fail PKK, tapi meeting itu sebenarnya saya tak tahu pun apa matlamatnya (maklumlah meeting tergempar).. Bila saya masuk jak bilik mesyuarat kat kluster A (di area kediaman siswi) meeting dah dimulakan, di mana meeting tuu di conduct oleh En Nooradzley Amat Darmawi.. tak lah ramai sangat yang datang, tapi time tuu saya tak fikir sume tuu.. Then saya dapatkan tempat duduk ( saya duduk selang satu seat dari kiri tempat Encik Adzley duduk), thenI play my role as one of AJK (keluarkan kertas dan mengikuti perbincangan tu).. Lama kemudian baru saya tahu apa sebenarnya meeting tuu punya matlamat, dimana meeting tuu bincangkan tentang Pesta Pantun yang akan berjalan pada 23,24 dan 25 of March (saringan) dan 26 of march (final)... Pesta Pantun tuu adalah competition by course, seronok juga aktivviti tuu tapi huhuhuhuhuhu (banyak tugas bah). kena2 lagi saya yang blur time tuu di lantik jadi Ketua Zon 1 (di kluster B lah competition tuu)

Nelah salah satu REMPAH tugas saya as AJK PKK, berat juga tugas tuu.. Tapi kalau rempah tuu dah masuk dalam masakan tentu sedap (rempah=cabaran/tugasan, masakan=usaha, sedap= merujuk kepada hasil yang memuaskan).

Mei ramai2 jooin Pesta Pantun nee (ada kupon tuk UiTM student jak lah) Setiap course wajib hantar 1 team, kalau berani lah... Cabaran bah nee.. Apa2 pun I just hope that "Pesta Pantun" that we'll conduct will be success.. Amin.

2 comments:

- a z h a r F e y T - said...

aku mau ikut bole ka???
huiuuhu

m@nn said...

blh bah azhar.. dtg lah cni.. hehehhee