Monday, February 23, 2009

3 kali muka saya merah,,,,,

Semalam balik jak dari rumah kawan sir Kaffali (jalan2 + men Piano + bergambar + menyanyi + makan2 + minum2), banyak juga kami buat kat sana.... Apa2 pun Piano juga yang buat saya gembira, kan 1st time men piano.. hebat jugalah, tapi banyak sangat code muzik tuu nak di ingat...

Then, kami jalan2 d 1B bersama adik sir Kaffali dan kawannya. Kira2 jam 7 pm kami balik dari sana, sempat juga p beli pisang goreng.... Then jam 7.30pm saya join Sir Kaffali p perjumpaan PPP bersama pelajar baru, saya time tuu bertindak as penjaga teknikal....

Di situlah peristiwa yang menyebabkan muka saya bermekap tuk sementara.. hahahaha...
Malam tuu, saya jaga slide show (tapi time tuu banyak juga kesilapan saya lakukan secara tidak sengaja)..

Tiga kali muka saya merah.....:
1st: Time menyanyikan lagu Sabah tanah airku dan lagu Negaraku... bila menyanyikan lagu sabah tanah airku ok jak, then nak proceed p next lagu (lagu negaraku) saya tertekan link tuk mula lagu tuu dua kali... Hahahaha, apa lagi terberhentilah seketika majlis tuu while i try to start lagu Negarku.... Merah muka saya
2nd: Time Sir Kaffali beri ucapan selaku wakil pegawai PPP, saya terlangkau satu slide show... Then dia kata "pela2 bah, bbikin panas"... Merah plak muka saya buat kali kedua
3rd: Time penutupan, biasanya ia diakhiri dengan manyanyikan lagu UiTM di hati ku dan Wawasan setia pelajar... time lagu akhir (wawasan setia pelajar) saya teroff plak laptop tuu... Merah lagi muka saya buat buat kali terakhir saya harap..

Alhamdullilah, nampaknya muka saya menjadi merah tuk 3 kali jak.. Then kami dihidangkan dengan Mee Hun + telur mata + sambal + air panas, sedap jugalah...

2 comments:

Butterfly... said...

hahahaha... ko rindu piano di ruma ba tu man... hahahaha.... hujung minggu ni klu free.. dtg ja.. aku ajar main piano k... hehehehe free ba klu ko...

- a z h a r F e y T - said...

taik memang ko~~
kalau aku ada...abis aku ktawakan ko balik bilik~~