Monday, February 23, 2009

"1st time saya tengok ko marah"

Hari Isnin merupakan hari di mana semua pelajar berpakaian korporat (kemeja + necktie), setaip hari isnin kena on time masuk kelas.. al maklumlah kan kelas Miss Pet, nanti kena marah plak (cukuplah tuk 3 kali di marah coz not on time)... hahahaha

Then jam 2pm tuu kelas sir K.A (csc 317).... lama juga kami menunggu dia datang, then saya call lah dia nak memastikan yang kelas on or not (kan dia tuu pensyarah yang on time, tak pernah lewat)... Then dia kata 2.30 dia masuk... Minutes by minutes time go on, then dia masuk... "ok class, today test and lecture" Sirr K.A kata.... I'm shock juga on that time (ketaralah not prepared yet)...

Test di mulakan, time menjawab sambil ditiming "1..2..3.........10, ok next Question".. then until the test end.... ok hantar "1...2...3.............10, ok ambil semula paper kamu.. kan saya kata hantar dalam masa kiraan 10".... Hati nee mula rasa panas dengan tindakan dia...

Paper test, saya "ronyok"... "Sir saya p tandas kejap" saya meminta kebenaran tuk keluar buat seketika, marah kan time tuu... Bila masuk semula dalam kelas, Syura berkata "usman 1st time saya tengok ko marah" saya balas dengan senyuman....

Rupa2nya d "syko" jak kami time tuu... Hahahaha, then saya disuruh cari masa sesuai tuk 1st test csc317.... bila kelas tamat ramai classmate saya tegur saya "usman ko ok kah?".. senyuman tetap menjadi balasan bagi soalan tuu... Bak kata orang, "hadapi hidup nee dengan senyuman"

3 comments:

BayuKK said...

Der...marah kunun...:P

m@nn said...

yer lah..... saya ada tahap kesabaran sendiri.. tapi kadang2 kemarahan saya tuu just bertindak didalam hati... its ok lah, mean saya nee normal

Butterfly... said...

yah.. yah... kamu dua pulak yg gaduh...