Sunday, November 8, 2009

Hari Paling Kosong

Hari nee, erm erm entah nak cakap cam na... Hari selasa nee ada paper Biology, tapi saya langsung belum sentuh lagi subject tuu.. Sepatutnya hari nee saya mula dah proses membaca + memahami + menghafal + mengulangi, tapi entah napa hari nee saya rasa hari paling kosong bagi saya.. Maksud saya, hari nee saya free and tak da pa2 activity yang di plan tapi saya langsung tak gunakan masa tuu untuk belajar (blogger pandai di update tapi preparation exam tidak terupdate.. apa nak jadi nee..)

Jadi malam nee saya plan nak study, InsyaAllah.. Esok kena struggle belajar, X Facebook, X internet and X relaxing.. Gambate is just the word that can push me forward...

Ada 11 hari lagi saya kat UiTM Sabah nee, then saya akan menempuhi hidup dan cabaran baru.. Apa2 pun saya just wish yang terbaik untuk semester nee, begitu juga dengan kawan2 seperjuangan..

1 comment:

Alia Mimie said...

gud luck .................teruskan perjuangan walaupun wak tak stdy kat uitm g............semoga hidup wak akan kekal gembira selamanya.......